10/26/2013 21

krateczka

Ostatnio byłam na mini zakupach. Odwiedziłam kilka moich ulubionych sklepów, river island, bershka, zara. Będąc w tym ostatnim wpadł mi w oko kombinezon w kratę. Strasznie mi się spodobał, pomijając fakt, że kocham motyw kraty. Jednak miałam wiele wątpliwość, dlatego wolałam to przemyśleć. Na drugi dzień byłam w stu procentach pewna, że muszę go mieć. Gdy już go miałam, pojawiły się kolejne wątpliwości, jak go nosić, z czym zestawić i wiele innych. Jednak spojrzałam na swoją szafę i stwierdziłam, że mogę go nosić na milion sposobów. A jeden z nich już dziś mam Wam do pokazania ;) Dobrałam do tego czarną, skórzaną kamizelkę. Ulubione szpilki z zary i bransoletkę, którą zrobiłam sama :)

Jak Wam się podoba?


 
 kombinezon- zara
kamizelka- new yorker
buty- zara
bransoletka- made by me :)

21 komentarzy:

  1. luzacko i stylowo. Ekstra :)
    Ponadto, masz kurcze superhiperfajowski design bloga ;)



    chętnie wbiję do Ciebie przy następnym poście dlatego sugeruję obserwację :) to działa w dwie strony :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutkie zdjęcia ;) :D
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw! wszystko idealnie dobrane, tylko podziwiać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany! dziękuję za tak przemiły komentarz. Jesteś Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kobieco i naturalnie :) duuży plus

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw! Koszula w kratę to mój must have jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. We really love your shoes!!
    What about following each other with gfc, bloglovin and facebook?
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  8. jest wręcz cudowny! też chcę taki :D
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia - boskie buty i cudowna bransoletka ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  11. Ladne butki <3

    Zapraszam do siebie, a jezeli chcesz to mozemy sie obserwowac:)
    Flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  12. długo mnie tutaj nie było, widzę zmiany w wyglądzie bloga na plus, choć lepsze by były 2 kolumny :)
    stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wyglądasz :) i śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2017 #blondegirl