dotty tights

Od dłuższego czasu najlepiej czuje się w spódniczkach, mogłabym je nosić cały czas.
Zestawiam je na różne sposoby. Przeważnie z balerinami, jednak tym razem postawiłam na nieco inny rodzaj obuwia. Wybrałam moje ulubione botki z River Island i na podstawie tych butów układałam cały strój. Do głowy od razu przyszła mi spódniczka z koła, w kolorze butelkowej zieleni. Przeglądając moje koszule, wpadła mi w ręce mgiełka z cekinowym kołnierzem. Jednak w taką pogodę byłoby mi troszkę zimno w samej koszuli, więc na to założyłam sweterek. Musiałam go odpowiednio podwinąć, jest tak długi, że mogę go nosić nawet jako sukienkę :) Całość dopełniłam odpowiednią torbą, speedy. Właśnie ta torba wzbudzała największe zainteresowanie, ale zdążyłam się do tego przyzwyczaić.


sweterek- cubus
koszula- new yorker
spódniczka- river island
rajstopy- calzedonia
buty- river island

19 komentarzy:

  1. Wspaniałe połączenie.
    Jak mi się podobają stroje ze spódnicą.
    Tylko mam za mało odwagi, żeby je nosić, a chciałabym to zmienić.
    Tobie to wychodzi idealnie.
    + Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ! spódniczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie na konkurs-to już ostatnie jego godziny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie. Podoba mi się spódniczka i buty :>

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie, lubie takie rajstopki!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedziny! Wyglądasz totalnie uroczo - gdybym wpadł na Ciebie na ulicy to zabrałbym Cię na kawę ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. och jak cudownie.. i ta torba! <3

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham buty z RI! Stylóweczka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  9. też ostatnio lepiej czuję się w spódniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki boskie, ale rajstopki jeszcze ładniejsze ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz, pozdrawiam, wesołych świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rajtki! Gustownie jesteś ubrana. A ludzie zawsze wymyślą temat do obgadania.
    Moim zdaniem są coraz gorsi... :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger