TEAM PARIS

Kto by pomyślał, że założę spodnie dresowe i pójdę w nich do szkoły. Jednak ludzie się zmieniają, przekonują do pewnych rzeczy. I tak ja przekonałam się do tego rodzaju spodni.
Wybierając ten zestaw kierowałam się wygodą, i tak rzeczywiście był wygodny.
Będąc na warsztatach fotograficznych byłyśmy blisko Łazienek Królewskich, więc poprosiłam moją przyjaciółkę, żeby zrobiła mi zdjęcia. Według mnie jedno z piękniejszych miejsc w Warszawie, ma swój klimat, swoją historię. Mogę spędzać tam każdą wolną chwilę.
Wracając do zestawu, do dresowych spodni założyłam czarną bluzę z internetowego sklepu  misbhv, ciepła, wygodna,a w pasie przewiązałam koszulę w kratę. Nie mogłam się zdecydować co do botów, czarne czy białe. Jednak wybrałam białe krótkie trampki.
I można ruszać do zimnej szkoły! :)


 
 
 bluza- misbhv
spodnie- bershka
koszula- nn
buty- converse


A Wam jak się podoba? :>

18 komentarzy:

  1. hm nie wiem sama do końca zobacz na sheinside.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Warszawę :)
    śliczna ta bluza, ale ostatnio bardzo dużo osób ją ma ^^
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jaka ładna jesteś i ładnie się ubierasz;p

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylóweczka, bluza jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny masz wygląda bloga;)!
    dzięki za komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw i zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. baaardzo ładnie i super Ci w kucyku :D:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ciuchy z misbhv są cudowne :) świetnie wyglądasz ;)
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny blog ,, też mażą mi się takie converse <3 Zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga : http://annandew.blogspot.com/ ja już obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super! piękna sceneria i strój, poza tym mamy chyba takie same dresy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroki Warszawy :) Świetną masz bluzę! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger