2/14/2017 5

25 FAKTÓW O MNIE




1. Jestem zawsze uśmiechnięta, ciągle się śmieje, no prawie! Musisz się bardzo postarać, żeby wytrącić mnie z równowagi i pozbawić uśmiechu, a jest kilka takich osób, które samą obecnością denerwują tak bardzo, że nic mnie nie śmieszy.



2. Bardzo szybko się denerwuje. Bywam impulsywna, zdarza się, że mówię, a potem myślę i żałuje. A jak wszyscy wiemy nie wróży to nic dobrego.

3. Kocham małe pieski, te średnie też. Jednak wielkie psy bardzo mnie denerwują, może to wszystko kwestia wychowania. Dlatego jak macie problem z psem polecam moją siostrę (zdecydowanie lepsza niż Cesar Millan)

4. Jestem straszną bałaganiarą, niestety. Próbuje nad tym wszystkim panować i mam wrażenie, że idzie mi coraz lepiej. 

5. Uwielbiam Louis Vuitton, historię marki znam na pamięć, uwielbiam patrzeć na te wszystkie detale, szczegóły i filmiki, które pokazują jak dana torebka powstaje. Jednak noszenie podróbek, żeby zbliżyć się do tego luksusu wypada słabo, dla mnie żenada.



6. Przywiązuje się do swoich ubrań oraz butów, zawsze mi szkoda oddać, bo przecież mam z nimi tyle wspomnień.

7. Lubię szyć, mam nadzieje, że jakoś mi to wychodzi (damn!)

8. Nie potrafię normalnie słuchać piosenek, po dziesięciu sekundach zmieniam na następną. Wiecie jakie to męczące? Akurat nad tym nie mogę zapanować.  

9. Uwielbiam piwonie, uważam, że to jedne z piękniejszych kwiatów jakie mogą istnieć.

10. Kocham swoje łóżko, mogę w nim robić wszystko, jeść, uczyć się, bawić się z psem, pisać posty oraz robię wiele prac na studia na moim łóżku! <3



 11. Można powiedzieć, że moja szafa „pęka w szwach” to i tak nie mam się w co ubrać.

12. Najlepsze ubrania to ubrania mojej mamy! <3

13. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem uzależniona od słodyczy.

14. Od jakiegoś czasu noszę kolorowe skarpetki, kiedyś nawet nie pomyślałabym o tym.

15. Jakoś nie szczególnie przepadam za filmami akcji, zwyczajnie mnie nudzą.

16. Zasypiam zawsze przy włączonym telewizorze (spokojnie sam się wyłącza) zazwyczaj oglądam kabarety.

17. Kocham pizzę, mogłabym jeść ją codziennie, w sumie włoska kuchnia jest idealna!



 18. Bardzo, ale to bardzo szybko zasypiam.

19. Jak się „wkręcę” w jakiś serial to mogę przeżywać go miesiącami.

20. Uwielbiam przeglądać pinteresta, największe źródło inspiracji.

21. Nienawidzę jak ktoś kradnie moje pomysły, prace. Uważam, że nie ma nic gorszego, wkładasz w coś całe serce, a znajdzie się taka osoba, która przywłaszczy sobie całą Twoją ciężką pracę.

22. Kocham pędzle do makijażu, mimo, że nie używam wszystkich to muszę je mieć!



 23. Mam mnóstwo kredek, błyszczyków i szminek do ust, lubię je kolekcjonować.

24. Zbieram książki o tematyce modowej.

25. Mam ponad 30 par butów.

Dotrwaliście do końca! Czy coś pokrywa się z faktami o Was?

5 komentarzy:

  1. Mega! Cieszę się, że wróciłaś na bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Sukcesów w blogowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczny stosunek do kuchni włoskiej! 😁 Pizzę na zmianę ze spaghetti mogłabym jeść cały czas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2017 #blondegirl