27/02/2017


Pisałam w poprzednim poście, że pogoda nie dopisuje, ciągle pada, jednak poniedziałek miło mnie zaskoczył. Piękna pogoda wprawiała w doskonały nastrój, nawet zajęcia na godzinę dziewiątą nie były w stanie popsuć mi humoru. Znacie to uczucie? 
Cudownie patrzeć jak wszystko się budzi do życia. Nie mogłam przepuścić takiej okazji i w przerwie między zajęciami zrobiłam zdjęcia wraz z Michaliną, która również prowadzi bloga 
(In Concrete Jungle), teraz mamy jeszcze więcej tematów do rozmów. Poza blogowaniem również tańczy, gotuje i robi mnóstwo ciekawych rzeczy! Bardzo inspirująca osoba.
Bez zbędnego pisania zapraszam Was do oglądania i komentowania!















kolczyki - six
golf - stradivarius
spódniczka - medicine
buty - DeeZee
kamizelka - medicine

5 komentarzy:

  1. Zdjęcia wyszły super :D Także służę pomocą na następny raz :D !Miło mi strasznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze skorzystam z Twojej pomocy ;) Dziękuje jeszcze raz :*

      Usuń
  2. Megaa! W końcu modowy post, można inspirować się twoimi stylizacjami.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki!
    Ps. Pamiętam jeszcze twoje stylizacje z wcześniejszego bloga i jeszcze bardziej kibicuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieco i bardzo seksownie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger