14/03/2017


 Nie chce rozpisywać się w dzisiejszym poście, zdjęcia są takie piękne, że nie chciałbym w żaden sposób odwracać od nich uwagi. Wielkie podziękowania należą się Michalinie (In Concrete Jungle) to właśnie ona poleciła mi Kamila, był to pierwszy raz kiedy miałam przyjemność współpracować z tak profesjonalnym fotografem i myślę, że nie ostatni! Cieszę się, że stawiam sobie poprzeczkę coraz wyżej, chciałbym aby dobre zdjęcia na blogu grały główną rolę. Nie przedłużając zapraszam do dalszej części wpisu! Jestem bardzo ciekawa waszego zdania.

włosy: Ewelina

płaszcz, bluza - H&M/ bluzka - bershka/ spódniczka - mohito/
buty - deezee/ plecak - river island



6 komentarzy:

  1. Super, zdjęcia mega profesjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecie od dołu - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Świetna stylizacja, no i urzekły mnie te warkoczyki - CUDO.
    Obserwuje bloga, świetna robota. :) Oby tak dalej.

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Wam wyszło! Bardzo się ciesze, że udało Wam się spotkać! To jest kolejny dowód na to, że jak ja coś polecam to już jest sztos! :D Czekam na więcej Waszych wspólnych zdjęć <3 !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger