3/28/2017 40

28/03/2017


Kolejny post, kolejna stylizacja i kolejny raz w czerni. W ostatnim czasie to mój ulubiony kolor, wszystko przez pogodę. Patrząc za okno wiem, że powoli czerń będę chowała głęboko do szafy. Jednak kiedy wybierałam się na zdjęcia z Kamilem (klik) pogoda nie dopisywała, padał deszcz i wiał mocny wiatr. Cała stylizacja utrzymana jest w klasycznym charakterze, idealna na każdą okazje. Przez długi czas szukałam marynarki w tym stylu, jednak zawsze coś mi nie odpowiadało, a to długość, krój lub inne mniej istotne rzeczy. Przeglądając ofertę H&M`u trafiłam właśnie na tą idealną marynarkę, więc możecie spodziewać się, że będzie ona częstym elementem stylizacji na moim blogu! Nie ma sensu rozpisywać się o całym outficie, rozkładać na czynniki pierwsze. Jak zawsze Kamil zrobił piękne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć i czekam na Waszą opinie!



bluzka, marynarka - h&m/ spodnie - zara/ kabaretki - calzedonia/
kolczyki - kappahl/ buty - deezee




40 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja bardzo elegancka <3
    pasujesz do niej w 100 %
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow, świetnie dobrana stylizacja, uwielbiam taką "klasykę", kobiecość w 100% i te szpilki, mega, jestem zachwycona! <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Szpileczki jak i cała stylizacja super!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, elegancka stylizacja.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie eleganckie stylizacje :) Wyglądasz rewelacyjnie :) Nawet choker super tu pasuje, ja nie wpadłabym na takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, bardzo mi się podoba ta stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, czerń nadaje dużo elegancji.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerń chyba zawsze będzie modnym kolorem, chociaż ostatnio jest zbyt duży jego przesyt. Stylizacja jednak świetna, podoba mi się niezmiernie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki look! ;) a przy okazji mega kobiecy ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja :D czarny zawsze w modzie , cuuudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, elegancka stylizacja. Klasyka zawsze jest w modzie! :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancka stylizacja :D Black zawsze hot :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i klasycznie:) uwielbiam czerń:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz fenomenalnie, piękne szpilki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasa i elegancja, rewelacyjnie wyglądasz w takim zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. klasyka w bardzo dobrym wydaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie się prezentujesz w tej czerni :) klasyczne, eleganckie stylizacje są zawsze w modzie :) piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek włosów! Pięknie wyglądasz w czerni! Będę zaglądać częściej, buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz świetnie, super blog, obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja. :) Bardzo podobają mi się szpilki. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boski wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw, czerń nigdy mi się nie nudzi!

    OdpowiedzUsuń
  23. Klasycznie, ale perfekcyjnie :) Świetnie wyglądasz! Kabaretki dodają całości delikatnego pazura :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zachwycam się Twoimi włosami - są przepiękne! Stylizacja bardzo mi się podoba - klasyka nigdy nie wyjdzie z mody :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. JESTEŚ PIĘKNA i prowadzisz super bloga, na pewno tu jeszcze wrócę :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz! Stylizacja z charakterem, ta czerń mega kontrastuje ale jednocześnie idealnie wygląda z Twoją słowiańską urodą, bardzo klasycznie :) Detale mega mi się podobają, tak samo buciki, świetne :) I oczywiście piękne zdjęcia, brawa dla Kamila!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia naprawdę wyszły świetne. :) Ja za czernią nigdy nie przepadałam, chyba dlatego, że zawsze byłam bardzo szczupła i miałam wrażenie, że w czarnych ubraniach wyglądałam na jeszcze bardziej chudszą. ;/ Ale ostatnio zaczynam się powoli przełamywać do czarnych ubraniach w końcu to klasyka.:)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam czarne stylizacje, wyglądasz pięknie! :) Zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. makto! przypominasz mi na zdjęciach momentami lunę lovegood z harrego pottera! Genialna uroda :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia, stylizacja bardzo na plus - uwielbiam czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam stylizacje w czerni! Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czerń w perfekcyjnym wydaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja :)
    Masz piękne włosy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Czerń zawsze w modzie :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2017 #blondegirl