Top 5 Produktów do pielęgnacji włosów.

Dziś przychodzę do Was z postem dotyczącym pielęgnacji włosów. Osoby, które poznały mnie troszeczkę bliżej wiedzą, że mam bzika na punkcie moich włosów, strasznie się złoszczę kiedy ktoś   ich dotyka , jedyną osobą, która może to robić jest fryzjer. Zaczęłam dużą uwagę przykładać do produktów, które używam, wyrobiłam w sobie nawyk czytania skladów. Wybieram te bez SLS`ów i innych dodatków. Bez zbędnego pisania zapraszam Was do dalszej części wpisu.

1. Testowałam wiele szamponów, odżywek oraz innych produktów jednak będąc pewnego razu w Starej Mydlarni natrafiłam na serie pielęgnacyjną do włosów farbowanych. Bez większego zastanowienia skusiłam się na cały zestaw, nie zawiodłam się. Szampon zdecydowanie spełnia moje największe oczekiwania! I ma cudowny skład.


2. Odżywka z tej samej serii co wyżej wymieniony szampon. Po zastosowaniu włosy stają się miękkie i delikatne. Regularnie stosowana daje niesamowite efekty.


3. Pewnie Was to nie dziwi, ale kolejny produkt również pochodzi z tej serii. Maska do włosów, którą stosuje zdecydowanie rzadziej, bo raz w tygodniu.


4. Teraz przyszedł czas na mojego faworyta, czytając recenzje i opinie fryzjerów myślałam, że to jakaś kolejna przereklamowana bajka, jednak zostałam mile zaskoczona. OLAPLEX to najlepsze co mogło przytrafić się moim włosom, mimo małej buteleczki produkt jest bardzo wydajny.


5.Olejek odbudowujący z PANTENE, idealny na końcówki kiedy mam w planach użyć lokówki, włosy są nawilżone, a przede wszystkim są zabezpieczone przed działaniem wysokiej temperatury. Przyjemne z pożytecznym ;)



Aktualnie jestem na etapie testowania kilku produktów do pielęgnacji włosów, więc w najbliższym czasie pojawi się podobny post.
A jakie są Wasze ulubione produkty do włosów?

Chciałabym napisać kilka słów na inny temat.
Powracając do blogowania miałam świadomość, że będzie się o tym mówiło. Jednak nie spodziewałam się, że tak prędko znajdę osoby, które koniecznie będą chciały robić to co ja. Cieszę się, że mogłam zainspirować kogoś do działania jednak kiedy wkładasz w coś całe serce, piszesz tekst, obrabiasz zdjęcia tylko po to, żeby zobaczyć za kilka dni kopie swojego tekstu to aż odchodzi chęć do działania. Szkoda, że niektórzy nie wiedzą jakie mogą być konsekwencje. 

pozdrawiam! 

1 komentarz:

  1. Używam z tych kosmetyków, tylko jednej marki, mianowicie PANTENE, i jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Reszty kosmetyków niestety nie znam. :(

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger