10/04/2017


      Dzisiejsza stylizacja to chyba jedna z moich ulubionych. Wydaje mi się, że sprawdzi się w każdej sytuacji, wyjście na rower, spacer bądź impreza w weekend. Głównym elementem mojego outfitu są spodnie, niesamowicie wygodne, o odpowiedniej długości, no idealne! Nigdy nie byłam przekonana do tego typu kroju, zawsze ciemne jeansy, najlepiej gdyby były z dziurami, jednak zauważyłam, że coś zaczyna się zmieniać, chętnie noszę te podziurawione, ale coraz częściej patrzę w stronę "spodni w kant". Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę, nie widzę sensu, żeby rozpisywać się nad stylizacją, wszystko widać na świetnych zdjęciach. 
Jak Wam się podoba taka luźna stylizacja?


ramoneska, bluzka, torba - zara/ spodnie - bershka/
kolczyki, pasek - c&a/ buty - converse

48 komentarzy:

  1. Nosiłam kiedyś podobne spodnie były nieziemsko wygodne!
    Świetnie Ci w tym zestawieniu!
    Czarne paznokcie - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja - ramoneska zawsze na czasie :) Nosiłam, noszę i będę nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba taka stylizacja na luzie, spodnie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit, w oko wpadły mi te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie spodni i butów ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:) super kurtka i spodnie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing blog post and great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne spodnie :D Bardzo ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja póki co jestem zakochana w dopasowanych jeansach i nie wyobrażam sobie siebie w innych spodniach :D Ale twój zestaw jest świetny! Bardzo mi się podoba połączenie elegenackich spodni z luźnym t-shirtem i trampkami :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja wygląda cudownie i choć nie przepadam za tego typu spodniami - tutaj prezentują się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna stylizacja, prosta ale widać, że przemyślana, uwielbiam takie spodnie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja,ślicznie wyglądasz.Super spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się takie połączenie :) wizytowe spodnie i trampki to strzał w dziesiątkę. Jest modnie, wygodnie i niesamowicie stylowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny outfit. Ja wolałabym bardziej obcisłe spodnie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! zakochałam się w tych spodniach, będę się za nimi rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię luźne stylizacje, jednakże spodnie trochę nie mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krata i trampki to zdecydowanie świetne połącznie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty skradły moje serce, są wspaniale a stylizacja jak zwykle na poziomie :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna codzienna stylizacja. Jednak przełamałaś nudę ciekawymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja i super zdjęcia! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz! Te spodnie są rewelacyjne :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam białe trampki ale niestety szybko je budze ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Białe trampki sprawdzą się w każdej stylizacji! ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. sportowy szyk, pięknie wyglądasz, a spodnie świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna stylizacja:)
    Bardzo lubie połączenie białej bluzki i ramoneski:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja bardzo fajna, chociaż ja nie przepadam za tego typu spodniami :)
    $26.99, $26.99, $22.49, $30.16, $29,85, $39.99, $33.99, $30.99, $33.99, $29.99, $28.49

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie idealnie - stylowo, z klasa i przede wszystkim.. wygodnie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe spodnie, wyglądasz genialnie - nosiłabym <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja! Spodnie nie w moim stylu, ale Tobie bardzo pasują. Świetnie wszystko połączyłaś ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylizacja, świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowita stylizacja , uwielbiam nosić trampki i zwykłe jednokolorowe t-shirty właśnie z prostymi ,ciemnymi rurkami , ale coraz więcej rozglądam się właśnie ostatnio za spodniami w kant w jakiejś ciekawej tonacji :)
    pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodnie są genialne! Naprawdę baaaaaaardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw! Muszę kupić sobie nowe trampki, moje są już strasznie zdewastowane :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku jakie bialusieńkie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/checkpregnancycom-czyli-wszystko-o.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja. Elegancka ale też luźna i na pewno wygodna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna, luzacka, ale z charakterem :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjne spodnie, cały zestaw świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna stylizacja :) bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger