21/04/2017

Dziś przybliżę Wam temat, który jest bliski mojemu sercu. Osoby, które znają mnie trochę bliżej wiedzą, że uwielbiam Louis Vuitton, lubię czytać historię marki, oglądać zdjęcia czy przeglądać aktualną ofertę tego domu mody. Chciałabym, żeby ten wpis był lekki i przyjemny, dlatego tekst przedstawię w kilku krótkich punktach. 

1. Torebka Powstała w 1923 roku i była autorstwa Georges`a Vuittona (syna Louis Vuitton`a).
2. Watro również zauważyć, że ów wyżej wymieniona torebka była pierwszą w historii marki, wcześniej w ofercie znajdowały się tylko walizki.
3. Speedy to jedna z pierwszych oraz najstarszych IT BAG
4. Torba występuje w pięciu podstawowych rozmiarach,
oczywiście pomijając wersje mikro oraz makro czyli: 25, 30, 35, 40 oraz 45.


5. IT BAG występuje w trzech wariantach kolorystycznych
- Monogram Canvas
     - Damier Ebene Canvas
    -Damier Azur Canvas,
jednak warto pamiętać, że nie każdy rozmiar jest dostępy w wybranym kolorze,
np. Speedy 40 tylko i wyłącznie monogram Canvas.
Oczywiście w ofercie znajdują się torebki wykonane z gładkiej skóry „Epi leather”
 


6Speedy jest wykonana z jednego kawałka skóry, dlatego z jednej strony logo „LV” zawsze będzie do góry "nogami", wiele osób sądzi, że tym charakteryzuje się podróbka, błędne myślenie!


7. Kobiety, które decydują się po raz pierwszy na zakup torby w butiku Louis Vuitton wybierają właśnie speedy
8Najmniejsza wersja torebki kojarzona była przez długi czas z Audrey Hepburn.
          
      9. Rączki torby są jasno beżowe i mocno ciemnieją przy używaniu. To samo dzieje się z czerwonymi elementami skóry na rączkach. Wszystko to jest wynikiem jej utleniania.
   10Wnętrze torby różni się od siebie np. środek w „monogramie” jest brązowy, a w „damier” czerwony.

            W tych kilku punktach przedstawiłam Wam nie tylko historię, ale różne ciekawostki na temat mojej ulubionej torby Speedy. Jak Wam się podoba wpis? Może Wy znacie jakieś ciekawostki odnośnie Louis Vuitton?   


11 komentarzy:

  1. Fajny, przejrzysty wpis ;), chociaż akurat nie przepadam za tym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze przygotowany post! Widac, ze znasz sie na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta marka zdecydowanie nie jest moją ulubioną, ale bardzo fajny, przyjemny post,z racji tego, że w ogóle się nie interesuje tą marką, fajnie wiedzieć cokolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, nie widziałam o tym że te torebki są wykonane z jednego kawałka skóry i że logo z jednej strony jest do góry nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne one sa ale jednak maja cos w fasonie za co nie chce ich nigdy mieć hahha :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie są to terbki jakie bym chciała ale fajnie się czegoś dowiedzieć :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny,ciekawy i lekki wpis:)
    Jeśli o mnie chodzi to raczej te torebki nie są w moim stylu:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka raczej nie jest w moim guście, ale fajnie jest dowiedzieć się kilku ciekawostek :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie przygotowany wpis! To coś dla takich osób jak ja - ciekawskich amatorów mody ;)
    Akurat torebka sygnowana marką Louis Vuitton nie leży w sferze moich marzeń, ale dzięki Tobie wiem o niej więcej!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają się mi te torebki, choć nie mam na nie parcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger