27/04/2017

Nareszcie jestem z nowym wpisem, źle czułam się z myślą, że nie wstawiłam nic nowego na bloga, ale cóż siła wyższa. Dziś przychodzę do Was z czymś szczególnym i bardzo ważnym dla mnie, razem z Kamilem zrobiliśmy zdjęcia z okazji moich 21 urodzin. Odkąd pamiętam zawsze marzyły mi się zdjęcia w tym stylu, więc z czystym sumieniem mogę odhaczyć ujęcia tego typu z mojej listy „do zrobienia”. Całość to kolejny raz czarny total look, tak czuje się najlepiej, mam nadzieje, że przejdzie mi to wraz z polepszeniem się pogody. Jedyny akcent, który rzuca się w oczy to buty, piękne czerwone szpilki wiązane na wysokości kostki, zakochałam się w nich kiedy tylko je zobaczyłam w sklepie oraz plecak, cały brokatowy. Właśnie w tej stylizacji na kilka godzin poczułam się jak księżniczka i o to właśnie chodziło, żebym miała pamiątkę na całe życie.
Jestem ciekawa Waszych komentarzy, piszcie koniecznie! Buziaki ;* 


kolczyki - H&M/ koszula - mosquito/ ramoneska - zara/
spódnica - freeshion/ buty- new look/ plecak - reserved

facebook: Blondegirl

32 komentarze:

  1. Piękna stylizacja - elegancka, ale z pazurem :) Te czerwone szpileczki przy czerni prezentują się bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz! Piękne zdjęcia!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Замечательные фото ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne buty! :) Zdecydowanie chciałabym widzieć je częściej w Twoich stylizacjach! <3 A tak przy okazji, wszystkiego co najlepsze! Dużo inspiracji, nie tylko tych modowych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły super! Wyglądasz świetnie, nie wiem co podoba mi się bardziej: buty czy spódnica :) No i oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te zdjęcia ! Buty mnie zachwyciły.
    Wszystkiego naj naj !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyglądasz, zauroczył mnie także plecak <3
    Wszystkiego najlepszego :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia, jestem zakochana w tej stylizacji! cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w spódnicy <3 Wygląda rewelacyjnie. Jak z resztą cała stylizacja ;) No i te zdjęcia *-* Genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit a sesja po prostu bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona :D Wygladasz cudownie !!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie pod każdym względem ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. The tule skirt with the leather jacket and stilettos is a great combination. xx
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny strój,wyglądasz cudownie ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty cudowne, mam nadzieję, że kiedyś nauczę się w takich chodzić :D Zdjęcia jak zwykle przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie się prezentujesz i na moje oko, zamierzony cel został osiągnięty- wyglądasz jak księżniczka! :)
    wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. So stunning <3

    Would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, stylowy look, a szpilki śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. You look beautiful ♥ Those shoes ♥ Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Le blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Połączenie czerwonych szpilek (które są genialne!) z black look było strzałem w 10-tkę :) Cały zestaw bardzo mi się podoba :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jej! wyglądasz fantastycznie - oczu oderwać nie można!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie zdjęcia :) Wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja ! Zdecydowanie mogłaś poczuć się jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tą sesją to mnie wprost rozkochałaś! Tutaj wszystko się zgadza - ta stylizacja... mogłabym podziwiać ten wpis bez końca ♥
    Poza tym, muszę przyznać, że jesteś bardzo fotogeniczna i masz nietuzinkową urodę!

    PS. Przy okazji - wszystkiego najlepszego, wiele blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się :) wyglądasz uroczo w takiej sytlizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You look stunning!! Your shoes are amazing. I love tulle!
    Steal4Style.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger