23/05/2017

Cześć! 
Ostatnio coraz mniej czasu mam dla siebie, uczelnia i sprawy związane z nią pochłaniają mnie w stu procentach i to dosłownie! Nadszedł najgorszy czas, czyli zaliczenia, egzaminy i wszelkiego rodzaju projekty, do tego wszystkiego udzielam się przy pokazach mody. Jeśli jesteście zainteresowani jak wygląda taki pokaz, albo sesja zdjęciowa od „kuchni” to zapraszam Was na mojego instagrama wisniewska_karoolina. Jeśli tylko mam okazje to właśnie tam pokazuje wszystkie wydarzenia, na których mam okazje być. Poza uczelnią poświęcam czas na rozwijanie swojego bloga, gdzieś z tyłu głowy pojawiła się myśl o założeniu kanału na youtube, co myślicie? Nie jestem jeszcze pewna co z tym zrobię, ale chciałabym poznać Wasze zdanie. Mam tysiąc pomysłów na minutę, jednak ciągle brakuje mi czasu, kurczę nawet podczas pisania tekstu wpadł mi do głowy kolejny pomysł! Co do samej stylizacji, wróciłam do mojej ukochanej czerni. Pokochałam spodnie z materiału, miękkie, lejące się, otulające ciało, no poezja. Właśnie takie wybrałam do dzisiejszej stylizacji, czarne z modnym w tym sezonie lampasem. W tym miejscu chciałabym zwrócić Waszą uwagę na zdjęcia, są to chyba jedne z moich ulubionych, Kamil jest tak dobry w tym co robi, że nie jestem w stanie zdecydować, które zdjęcia podobają mi się bardziej.
Uciekam, zostawiam Was ze stylizacją, trzymajcie za mnie kciuki, bo czeka mnie ciężki tydzień! 



kurtka - zara/ bluzka - h&m/
spodnie - c&a/ buty - adidas

17 komentarzy:


  1. Great content and love your thoughts on this post
    💗💗Thank you so much💗💗
    Hope you had an amazing week!!
    I am glad you enjoyed reading my recent posts and thank you!!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja - luźno i swobodnie, ale pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wygodne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) koniecznie daj znać jak wystartujesz z kanałem na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny naturalny make up:) I ten zestaw:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie!
    PS. Powodzenia na uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, taka na luzie :) A jeśli chodzi o kanał na YT to jestem bardzo za! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też juz się zaczęło, dwa egzaminy już za mna ale całe mnóstwo przed :) świetne look

    OdpowiedzUsuń
  9. Kanał na YouTube to świetna sprawa, sam się przymierzam :D! Idź w to.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Generalnie cała koncepcja bloga bardzo mi się podoba, mam nadzieje że przyszły kanał na YT trafi do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle w zdjęciach się zakochałam! :D Stylizacja bardzo ładna, kurteczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz rewelacyjnie! a Twoje włosy są nieziemskie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfect sporty chic outfit!! I love your earrings. You look amazing!!
    Steal4Style.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna stylizacja, moja ulubiona! najwygodniejsza! zapraszam do mnie na nowy post! :):*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie :) Czerń zawsze się sprawdza :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja ! Najbardziej przypadają mi do gustu spodnie. Nigdy takich nie miałam, ale chyba muszę to zmienić, bo wyglądają naprawddę fajnie :)
    Jeśli masz pomysł na nagrywanie na youtube, to oczywiście że zakładaj kanał.Z pewnością dużo Twoich obserwatorów będzie go oglądało. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger