31/05/2017

 W ostatnim poście wspominałam, że czeka mnie ciężki tydzień, rzeczywiście, był do jeden z cięższych okresów w moim życiu jak do tej pory. Jak zaczęło się wszystko od środy tak trwało praktycznie do samej niedzieli. Jednak sam fakt, że miałam przyjemność pracować przy sesji z Joanną Krupą napawa mnie radością, oczywiście poza sesją okładkową miałam możliwość pracy przy finale konkursu NOIZZ "Fresh Fashion Awards". Najważniejszym wydarzeniem był dla mnie casting na ambasadorkę JOY'a, niestety nie udało się, zakwalifikowałam się do grupy 25 dziewczyn, które przeszły do kolejnego etapu, z tych 25 zostało wybranych 10 uczestniczek, które walczyły o finał. Uważam to za świetne doświadczenie i dużą naukę, może w przyszłym roku spróbuje, jednak już z większym dystansem do tego wszystkiego. Uciekam, zostawiam Was ze stylizacją, oczywiście w moim ukochanym czarnym kolorze. Piszcie koniecznie w komentarzach jak Wam się podoba?


bluzka - new look/ spodnie - h&m/ torba - Zara/
narzutka - medicine

43 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :) Masz uroczy kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie! Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz i piękne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, za rok musisz podejsc z wiekszym dystansem! :D ale mam nadzieje, ze obie znowu sie wybierzemy :D a co do stylowki to chyba jedna z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się narzutka <3 mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i świetna stylizacja. ♥ Za rok mam nadzieję że Ci się uda, ale i tak gratuluję bycia w grupie 25 dziewczyn. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, narzutka dodaje klimatu <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny look, niby codzienny zwyklaczek, a jednak ma w sobie to cos. :) Narzutka Khaki jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja przeżywam chwilowo dwa najcięższe miesiące mojego życia ; D
    świetne buty! mam ostatnio świra na punkcie espadryli ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja ;) Kapelusz zupełnie zmienia całość - super! Ale ogólnie to masz genialne włosy ;) I podoba mi się ten choker ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasa!!! Bardzo podoba mi się sesja zdjęciowa :D Kapelusz idealnie do Ciebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się, fajne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia ! Super zestaw, ogromny plus za kapelusz ! :) Chętnie będę śledziła - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto brać udział we wszelakich konkursach, nigdy nie wiadomo czy czasem nie trafi na ciebie. :) Ładna stylizacja! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudowna stylizacja! Prosta ale z klasą!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna sesja, nie mogę przestać się patrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała stylizacja podbiła moje serduszko <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja moim zdaniem jest wspaniała. Kolor khaki bardzo fajnie ożywia czarną cześć zestawu :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I to wszystko w kilka dni? Faktycznie dużo się działo u Ciebie! Muszę przyznać, że genialny fotograf, zdjęcia są niesamowite - wiem, że często tak się pisze, aby tylko coś napisać, ale tu 100% podziw!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja idealna! Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. love this post :)
    have a nice weekend

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. I really love your coat!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia wyszły fenomenalnie :) bardzo mi się podobają, stylizacja fajna i odpowiednia na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi there my dear;)

    What a lovely casual look- I like it a lot:-*

    Have a wonderful weekend;)
    Isa
    www.label-love.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Oby jak najwiecej takich :)
    Na pewno jeszcze Cię odwiedzimy :)

    Wpadnij i do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz bardzo stylowo :) Wszystkie elementy do siebie pasują i tworzą spójną całość :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. stylizacja super, bardzo mi się podoba to zestawienie ;) i nawet dziurawe spodnie wyglądają tu bardzo estetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ta narzutka świetna, wspaniały zestaw i zdjęcia piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw i piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne zdjęcia i cudowny zestaw. ostatnio bardzo odnajduję się w takich kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie podoba mi się to że twoje posty zaczynają się od butów:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Następnym razem może się udać :D

    OdpowiedzUsuń
  33. I love the hat! And the shoes look so comfy and casual!
    Steal4Style.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta narzutka jest bajeczna - też chcę taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie z dziurami, to jest to ! :)
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz,ta narzutka jest świetna ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Super doświadczenia ;). Bardzo ładna stylizacja, uroczy kapelusz ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger