15/05/2017


Po małej przerwie nadchodzę z nowym postem. Stylizacja, którą chciałbym Wam pokazać zdecydowanie odbiega od tych, które publikowałam do tej pory. Kolorystyka rzuca się w oczy, sama już się przyzwyczaiłam do czarnych stylizacji, total look`ów czy coś w tym stylu. Jednak piękna pogoda zaszczyciła nas swoją obecnością i czarne ubrania powoli chowam głęboko do szafy. W ostatnim czasie pokochałam białe koszule, nawet nie jestem w stanie policzyć ile mam ich w szafie! Uwielbiam to, że buty, akcesoria potrafią zmienić cały charakter całej stylizacji. Myślę, że na blogu pojawi się jeszcze kilka wpisów z wykorzystaniem białej koszuli jednak w nieco innym stylu. Idealnym dopełnieniem całego look`u są baleriny w kolorze nude z charakterystycznymi paseczkami w  formie zapięcia.
I jak? Podoba Wam się?  



koszula - zara/ spodnie - bershka/
bandana - zara/ buty - deezee

32 komentarze:

  1. Wow! Genialny look. Taki elegancki i z klasą, ale odpowiedni na co dzień. Bardzo mi się podoba! Do tego cudne zdjęcia :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Genialny look. Taki elegancki i z klasą, ale odpowiedni na co dzień. Bardzo mi się podoba! Do tego cudne zdjęcia :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Genialny look. Taki elegancki i z klasą, ale odpowiedni na co dzień. Bardzo mi się podoba! Do tego cudne zdjęcia :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :) Świetnie w niej wyglądasz - swobodnie, ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing blog post and great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!
    As on this month, MyLyfeMyStory has been officially renamed as Harija Ravi :)
    Harija Ravi

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw jest świetny, ale najbardziej podobają mi się buty:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodatki są świetne, podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing accessorising ! The shoes, glasses, scarf, bag love it all!

    www.talesoftwoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej nigdy nie widziałam takich balerin, a wyglądają dość oryginalnie. Muszę powiedzieć, że biała koszula to jednak must have!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja ;) Taka na luzie, ale "put together" :D Ostatnie zdjęcie jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello my dear;)

    Very nice colours;) I love your look a lot.

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super stylizacja :) Gdybym zobaczyła Cię na ulicy na pewno bym podziwiała :) A oto właśnie chodzi - by zwrócić na siebie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. alez mi się podoba ta stylizacja! pięknie wyglądasz i cudowny masz kolor wlosów :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są dość inne ale bardzo fajnie wygladaja z tym zestawieniem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie i koszula świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. So pretty in a simple look! xx
    cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zestawienie ;) idealnie miejska stylizacja. Również ostatnio rezygnuję z czarnych ubrań, choć przyznam, że łatwo mi to nie przychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealny luźny set ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look, bardzo podoba mi się połączenie białej koszuli i apaszki!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie Ci w takim wydaniu :) zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Znakomita całość, bardzo podoba mi się połączenie białej koszuli w takim luźnym zestawie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw, idealny na słoneczne, wiosenne dni:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja na plus - buty są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 #blondegirl , Blogger