7/28/2017 7

28/07/2017

Cześć! Za mną kolejna przerwa od blogowania, nie jakaś celowa, ciągle myślałam o zdjęciach, o nowym wpisie, jednak czasu zawsze jest mało. Oficjalnie mogę powiedzieć, że 27 czerwca skończyłam pierwszy rok na studiach, wymarzonych studiach, jeśli chcielibyście post podsumowujący moje poczynania na Viamodzie to dajcie znać, a coś takiego się pojawi. Cieżko opowiedzieć w kilku słowach co się pozmieniało, nie chciałabym Was zanudzić, dlatego zapraszam Was na dalszą część wpisu, czyli zdjęcia stylizacji. Od dłuższego czasu marzyły mi się zdjęcia w takim klimacie, Sukienka w stylu boho, idealnie wpasowała się w scenerię ogrodu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, coś pięknego, mimo, że w Warszawie uczę się tyle lat, to akurat w tym miejscu byłam pierwszy raz, mam nadzieję, że nie ostatni!
sukienka - mohito
pasek - reserved
buty - deezee

7 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz :) śliczna stylizacja i pasuje do Twojej urody idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fenomenalnie.Te buciki i sukienka to strzał w dziesiątkę ! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2017 #blondegirl